Jag lever

Madde: Nej jag har inte dött, men jag har varit extremt trött!! och ja, jag uppdaterade en gång bara för din skull, snällt va?

Jag började min VFU (verksamhetsförlagd utbildning) därav min trötthet. Det är en enorm skillnad på att gå upp 6.00 varje dag mot 7.30, lägg där till att det blev sommartid så det är ytterligare en timmes skillnad. Det är en anledning till att jag är trött. Man blir dessutom tröttare av att vara i skolan med en massa elever hela dagen mot att vara i skolan 2 timmar och resten av tiden sitta hemma och plugga. Jag känner mej som ett litet barn som blir trött av många intryck. Jag förstår att de bli trötta!

Men det är iallafall riktigt kul hittills, ofta så tar det ju ett par dagar innan man själv kan slappna av (iallafall jag) och man kommer in i klassen. Jag har iallafall varit nervös både måndag, tisdag och lite idag, men idag kände jag verkligen att jag "kom in" i allt. Eller inte allt, men en del. Jag känner mej inte lika borta *haha*.

Annars så har veckan hittills rullat på bra, förutom att inatt när Elisia vaknade (hon gör det nästan varje natt och då lägger vi oss tillsammans i hennes stora säng och sover vidare tills det är morgon) så hade hon feber, stackarn. Så Robban var hemma, tror han tycker det är skönt. Men imorgon så kommer mamma, då kanske det är lite städat när jag kommer hem? Vore ju skönt men det är inget jag räknar med. Fast hon kommer inte förrän 10 så Robban får sovmorgon, tyvärr inte jag.

Bildlöst inlägg då batteriet i kameran har dött och jag vet inte var laddaren är...

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad bra då vet jag att du lever.

2009-04-01 @ 23:21:36
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0