Hur tänker Snubben?

Ibland förstår jag inte hur en del människor tänker. I vår umgängeskrets finns det en hel hög med par. En av snubbarna i ett av paren, vi kan kalla honom Snubben, stöter på allt och alla. Vad vi vet hittills så har han stötit på tre av oss tjejer i kretsen, vi har alla sambo, Snubben själv är också sambo. Hur tänker han? Stöter på sin sambos kompisar och sina kompisars tjejer?

Igår fick iallafall jag reda på en tjej han stötit på, henne har han t.o.m pussat. När jag fick reda på det berättade jag för Robban att han även stötit på mej, trodde lixom inte att Snubben hade stötit på så många, men eftersom att det är fler tyckte jag att jag lika gärna kunde berätta det. Att jag inte sagt det tidigare är för att det är så osanolik att nåt skulle hända och jag var väldigt tydlig mot Snubben att hos mej har du inget att hämta.

Snubben och hans tant jobbar även på samma ställe, och även där har han stötit och även "klivit" på en del. En del av det är jag rätt så säker på att Tanten vet, eller iallafall har kunnat lista ut. Hur tänker hon som stannar?

Är det nån som förstår hur nån av dem tänker?

Som sagt Robban fick reda på inatt att Snubben hade stötit på mej, en av anledningarna till att jag inte har sagt nåt till honom är att han gör sån stor grej av det, nu är det hela kanske lite större än vad jag trodde eftersom han har stötit en lite fler. Nu pratar han iallafall med den tredje tjejens sambo. Så vi får väl se vad som händer.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0