Hur tänker han?

Ibland blir jag väldigt irriterad på min sambo och fattar inte alls hur han tänker. Jag har idag stadat källarförrådet, det trots att jag inte har ställt ner nånting där! Det är när han har ställt in saker som det har blivit kaos. Jag börjar röja och hittat saker som jag tycker att vi kan slänga, det som är mitt slänger jag direkt men det som är hans måste jag ju fråga så det är okej. Eftersom att han då är på jobbet så skickar jag ett sms så svarar han sen när han har tid, så har jag alltid gjort. Inom en kvart hade jag skickat 3 sms varav det första hade han svarat på. Sen ringer han upp och är skitsur för att jag bombar honom med sms.

Öhhh?? Var min reaktion. Hade ju gjort som jag gjort tidigare och då har det inte vare några problem, så varför bli sur nu? Försökte fråga honom men vad jag än sa så avbröt han hela tiden, varpå jag försökte avsluta samtalet så att han skulle få återgå till jobbet (hade tydligen stört honom i jobber när jag skickade sms), men han fortsätter att ordbajsa. Då börjar jag säga hejdå, hejdå...Till slut så lägger vi på. Äntligen!

Tror jag försökte avsluta samtalet i 2-3 minuter innan vi äntligen la på. Om han nu har tid att ringa och skälla för ingenting så kan han ju knappast ha så bråttom?

Efter det gick det en halvtimme sen började han skicka sms...Hur tänker man då?

För övrigt så har jag fortfarande inte hittat sladden till kameran så nu har jag stora planer på att köpa en ny.

//Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0