Därför är bloggare unga

Läste någonstans för inte så länge sen att bloggar tillhör den yngre generationen och att många bloggare fortfarande är tonåringar. Nu vet jag varför - de har tid! Jag har tid när jag studerar, men fan inte nu när jag har praktik. Tycker då ändå att jag har rätt lyxiga tider, börjar 8 varje dag och slutar mellan 14.30 och 15.00 tre dagar, 16 en dag och 17 en dag. För mej låter iallafall det som en helt okej arbetsvecka, men jag är så trött när jag kommer hem, och då är klasserna som jag är i lugna (om jag jämför med klasser jag varit i tidigare). Kan ju vara så att jag inte har vant mej än, att det blir bättre. Men nu har jag iallafall förstått varför det ofta är unga människor som har framgångsrika bloggar, de har ork och tid.

Eller kan det vara så att det är för att jag börjar bli gammal som jag inte orkar??? Skrämmande tanke....

Nu kanske det låter på mej som att skolan är så lätt, så lätt, och det är det nog inte för alla. Det finns nog många som tycker det är mycket lättare att arbeta än att gå i skolan. Men för mej är det tvärtom, därför är detta min teori om varför bloggare många gånger är så unga.

Fick ett paket på posten idag, från pocketklubben. Böckerna som kom var:

I en annan del av Bromma - Martina Haag
Åse - Denise Rudberg

Vet bara inte när jag ska hinna läsa dem (har redan en rejäl hög med böcker som ska läsas) vet heller inte hur de ska få plats i bokhyllan. Numera har jag köpstopp. Fast det är en bok Champangeflickan heter den som jag så gärna skulle vilja ha, köpstopp efter den?

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0