Börjar jag bli gammal??

Tanken slog nämej när jag nyss satt och tänkte på bloggnamn. Om jag inte hade haft parkerarsnett (jag parkerar 99/100 gånger snett), vad skulle jag då ha haft? Mysbyxan, var det enda jag kom på som verkligen hör ihop med mej. Jag har blivit ett ritkigt mysbyxfreak, jämt när jag är hemma går jag i mysbyxor, ska jag till Willy's är det mysbyxor som gäller. Enda gånger jag har jeans är om jag ska ut (fast då har jag numera hellre tights och klänning), till skolan eller upp på stan. Det skrämmande med jeansen jag har är att de är i strech! Inte alla med hälften kanske och de som inte är det är såpass ingådda så de är supersköna ändå.

Tänker tillbaka på gymnasietiden och de första åren därefter, då gick jag jämt i jeans. I skolan,på jobbet och hemma. Tighta som fan var de och de hade heller inte strech, med andra ord så är de jag har idag så mycket mer bekvämare. När jag då nyss tänkte detta så slogs jag av hur likt det är mamma, mysbyxor och strechjeans.

Dagens stora fråga är alltså: Börjar jag bli gammal?

Kan tillägga att om någon frågar hur gammal jag är så svarar jag alltid först 23. Änsålänge har ingen ifrågasatt det (fast jag brukar ärligt berätta att jag är ett par år äldre, men det är kul att se om någon annan reagerar på min 'unga' ålder).

//Stina


Kommentarer
Postat av: Bodil

Känner igen det där. Här är det alldeles för mycket mysbyxor och stretch... Måste skärpa mig innan jag får ålderskris!

2009-04-05 @ 12:02:23
URL: http://badhusgatan.blogg.se/
Postat av: Madde

Man blir nog lite bekväm med bebis, jag är typ kvar i jeansträsket men så ser jag alltför många slashasar i mysbyxor på jobbet och det ser för jävligt ut. Nu behöver det inte göra det på dig för det är skillnad på mysbyxor och mysbyxor.

2009-04-06 @ 10:12:11
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0