Avbockning

Hade ju en hel drös med saker att göra idag, riktigt allt blev väl inte gjort....inte ens hälften tror jag

Hitta laddaren till kameran - har jag fortfarande inte gjort, men jag har letat!!!!
Tvätta - en maskin, blir mer imorgon
√ Gå till Almbyskolan och hämta en religionsbok (det måste hinnas med) - KLART!!!
Sätta in bilder i Elisias fotoalbum (måste göras när Elisia sover) - blev inte gjort för jag sov middag själv :-)
Dammsuga - köket och sovrummet, de rummen är även moppade och dammade, resten av lägenheten hoppas jag på att hinna med imorgon.
√ Röja up i köket (det behövs visserligen jämt...) - flera gånger men det ser likadant ut igen...

Verkar som om en del saker blev gjorda iallafall - hela två saker är ju avbockade!! Sen har jag gjort lite mer saker också.

De som känner mej vet att jag gillar när saker och ting är gratis. Så därför samlar jag streckkoder från semper och nestlé och nu har jag äntligen kommit i 500 nestlépoäng och får då en dammsugare!!! En sån där sladdlös från Elektrolux, visserligen den billigare varianten, men det finns väl inget som säger att man inte får ha två??? (håller på att spara till den dyrare, ska tydligen vara bättre). Dessutom så sparar jag numera först och främst till en diskmaskin så dammsugaren ligger på andra plats. Och så har jag gått iväg med en massa återvinning också, är stolt över mej själv.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0